Monday 17 December 2007

Über mich, auf Deutsch (About me, in German)

Here we go...

Mein Name ist Stephen Spillane. Ich bin Zwanzig zwei Jahre alt. Ich bin vom Cork, Irland. Ich arbeite in Köln als Au-Paar für twin acht Einjahresjungen. Ich genieße, mit Kindern zu arbeiten. Ich war ein Pfadfinderführer, da ich siebzehn Jahre alt war. Meine Liebhabereien schließen ein: Ablesen, Gehen, Blogging und Politik. Ich genieße auch das erlöschende Tanzen mit Freunden.

In englsih that means...

My name is Stephen Spillane. I am twenty-two years old. I am from Cork, Ireland. I work in Cologne as an Au Pair for twin eight year old boys. I enjoy working with children. I was a scout leader since I was seventeen years old. My hobbies include: Reading, walking, blogging and politics. I also enjoy going out dancing with friends!!

Im getting the basics. Must learn this off....